• Рекламация и Замяна

      РЕКЛАМАЦИИ/ЗАМЯНА НА ПРОДУКТА

      Поради своето естество и малотрайния срок на годност, доставката на нашите продукти не подлежи на рекламации, замяна или отмяна след срока на анулации, описан по-горе.

      Изключения:
      Купувачът има право да откаже заявен от него Продукт, ако:
      1. Продуктът или опаковката са били повредени при транспортирането, така че да се наруши цялостта и качествените характеристики на соковете, като куриерът е длъжен да състави протокол за увреждане на пратката. Ако кутията, транспортната опаковка, е смачкана, повредена, но соковете са непокътнати, това не се приема за рекламация. Ако гел пакетът е разтопен, това също не се приема за рекламация. След получаване на пратката, проверете незабавно продукта и ако откриете дефект на соковете, уведомете ни незабавано - по телефона или чрез имейл до три часа след доставката. Ако не го направите, считаме, че сте приели пратката и няма направена рекламация.
      2. Цената не съответства на дължимата сума.

      3. В случай на закъсняла или неполучена доставка, обадете се или ни пишете най-късно до 16 часа на датата на доставка. След този период считаме, че сте приели доставката и няма направена рекламация.
      4. Направени рекламации поради по-горе описаните изключения ще бъдат разгледани от Фрут Нет ООД  и продуктът ще бъде заменен за сметка на Търговеца до 5 работни дни след писмено потвърждение по имейл от страна на Търговеца. Платената сума не се възстановява, а единствено продуктът се заменя.

       

  • Последно разгледани
      • Copyright © 2020 Fresh Brothers™. All Rights Reserved.

      • При спор, който не може да бъде решен съвместно с избрания онлайн магазин, можете да използвате сайта ОРС. Всички продукти в страницата подлежат на актуализация. Информацията в страницата може да бъде променяна по всяко време, като не е задължително промените да бъдат анонсирани в страницата.