• Методи за плащане

      НАЧИНИ И УСЛОВИЯ НА ПЛАЩАНЕ

      Плащането се извършва чрез един от следните начини:
      1. Плащане по банков път.

      Данни на фирмата за плащане по банков път:

      ФРУТ НЕТ ООД

      Банка: Уникредит Булбанк АД

      BIC UNCRBGSF

      IBAN: BG52UNCR70001523731685


      2. Плащане чрез наложен платеж при доставка.


      1. При плащане с дебитна/кредитна карта, Фрут Нет ООД  има правото да прекрати уговорката с Вас, ако ни е отказан достъп до издателя на Вашата разплащателна карта или ако основателно смятаме, че плащането ще бъде отказано. Вие се съгласявате да ни компенсирате изцяло за всички основателни разходи (включително и основателни съдебни разноски), които е възможно да понесем, получавайки дължимите плащания от Вас, които обаче не сте направили в съответствие с взаимната ни уговорка, уредена в следните срокове и условия.
      2. Всички плащания чрез дебитна/кредитна карта, PayPal и Epay трябва да бъдат извършени предварително, изключение прави единствено плащане чрез наложен платеж при доставка.
      3. Всички анулации трябва да бъдат извършени не по-малко от два работни дни преди датата на доставката. Анулации могат да бъдат извършени чрез нашия уебсайт или от член на нашия екип, по телефон или e-mail. Анулациите включват всяко отлагане на поръчка за различна дата или смяна на вида на поръчания комплект.
      4. Рекламации няма да бъдат извършвани след приета доставка.
      5. Обърнете внимание на правото ни да променяме цените без предизвестие.
      6. Поръчката Ви не е потвърдена, докато не се извърши плащането, освен в случаите с наложен платеж.
      7. Приетите потвърждавания за плащанията и датата на доставка ще Ви бъдат изпратени.

       

      ОТМЯНА НА ПОРЪЧКАТА

      Всички анулации трябва да бъдат получени не по-малко от два работни дни преди датата на доставка избрана в САЙТА. Например, ако доставката Ви е насрочена за вторник, трябва да отмените поръчката си не по-късно от 17.00 часа в четвъртък предходната седмица, преди да получите доставката си. Анулациите трябва да бъдат извършени писмено от човекa, който е направил поръчката.

       

      РЕКЛАМАЦИИ/ЗАМЯНА НА ПРОДУКТА

      Поради своето естество и малотрайния срок на годност, доставката на нашите продукти не подлежи на рекламации, замяна или отмяна след срока на анулации, описан по-горе.

      Изключения:
      Купувачът има право да откаже заявен от него Продукт, ако:
      1. Продуктът или опаковката са били повредени при транспортирането, така че да се наруши цялостта и качествените характеристики на соковете, като куриерът е длъжен да състави протокол за увреждане на пратката. Ако кутията, транспортната опаковка, е смачкана, повредена, но соковете са непокътнати, това не се приема за рекламация. Ако гел пакетът е разтопен, това също не се приема за рекламация. След получаване на пратката, проверете незабавно продукта и ако откриете дефект на соковете, уведомете ни незабавано - по телефона или чрез имейл до три часа след доставката. Ако не го направите, считаме, че сте приели пратката и няма направена рекламация.
      2. Цената не съответства на дължимата сума.

      3. В случай на закъсняла или неполучена доставка, обадете се или ни пишете най-късно до 16 часа на датата на доставка. След този период считаме, че сте приели доставката и няма направена рекламация.
      4. Направени рекламации поради по-горе описаните изключения ще бъдат разгледани от Фрут Нет ООД  и продуктът ще бъде заменен за сметка на Търговеца до 5 работни дни след писмено потвърждение по имейл от страна на Търговеца. Платената сума не се възстановява, а единствено продуктът се заменя.

       

  • Последно разгледани
      • Copyright © 2020 Fresh Brothers™. All Rights Reserved.

      • При спор, който не може да бъде решен съвместно с избрания онлайн магазин, можете да използвате сайта ОРС. Всички продукти в страницата подлежат на актуализация. Информацията в страницата може да бъде променяна по всяко време, като не е задължително промените да бъдат анонсирани в страницата.